Meccs

2009.01.19. 01:06

Tudom, hogy gyakorlatilag senkit sem érdekel, de engem igen, és végül is ez az én blogom, vagy mi. Szóval ma (vagy tegnap, mindegy) este két NFL (azaz Amcsifoci) konferenciadöntő van (volt), ami számomra kb. az év 5 legfontosabb sporteseményéből kettő. Viszont anélkül hogy tudtam volna (nem mintha kötelessége lett volna bárkinek is engem értesíteni, ne értsen senki félre, nem azért mondom), a yesivában átkonfigurálták a netet. Ezt azon vettem észre, hogy semmi sem működött, ami szokott egyébként, ha neten keresztül akarok meccset nézni. Már ütött a guta, mikor említették, hogy mi történt, hogy letiltások meg miegyebek lettek foganatosítva, és ezek szerint nem az én gépemben, vagy az Amerikát Európával összekötő kábelekkel van a hiba (mikre gondol már ilyenkor az ember). Így viszont visszamentem a szobába, és a szobatársamtól elkértem a mobil internetet, és a legrosszabb minőségben ugyan, de szépen végig tudtam élvezni az Arizona sikerét. Hurrá!

A mai nap tanulsága viszont (na jó kell előismeret, mára a yesiva ima-napot szervezett, amire rengetegen eljöttek, hogy együtt imádkozzunk Izraelért, meg a katonákért a háborúban (ami ugye tegnap este, úgy tünik, véget ért)):

Attól, hogy valamire úgy néz ki, hogy megszünt az okunk, attól még meg kell tenni néha. (ugye Zsolti? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aladdinberlinben.blog.hu/api/trackback/id/tr86886552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása